Ναι, θα συνεχίσω!

2020-04-13

Με αφορμή ενός πρόσφατο περιστατικού αισθάνομαι την ανάγκη να γράψω ένα ανοιχτό γράμμα χωρίς αποδέκτη ή με αποδέκτη όλους εσάς που θα του αφιερώσετε λίγο από τον πολύτιμο χρόνο σας.

Πριν μερικές μέρες χτύπησε το τηλέφωνο μου, στην άλλη άκρη της γραμμής ήταν μια κυρία με την οποία είχαμε συζήτηση για ιδιωτική ασφάλεια του παιδιού της και μετά από αρκετή ώρα ανάλυση και εξήγηση μου είπε ότι: «σε μια πλατφόρμα είχε φθηνότερο πρόγραμμα». Μεταξύ κλάμα και ελιγμούς ακούω: «Τσέτσκα, ένα αυτοκίνητο χτύπησε τον γιο μου...., είναι στο νοσοκομείο, δεν βρισκω κανέναν.... μπορούμε να κάνουμε κάτι;;; σε παρακαλώ...»

Τι να της πω;;; πάτα το κουμπί τάδε.... για να σε εξυπηρετήσει....

Δυστυχώς λόγο της πανδημίας τώρα, ούτε το χέρι της μπορώ να κρατήσω για συμπαράσταση.

Οι διαφημίσεις, τα φυλλάδια, η προσφορές, η έξυπνες ιδέες και απλοϊκές λύσεις μπορεί να δειλιάζουν και να ξεγελάσουν τον καταναλωτή, όχι όμως τον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή - ΣΥΜΒΟΥΛΟ.

«Μπορώ να συγκρίνω και να επιλέξω τη ΦΘΗΝΟΤΕΡΗ, χωρίς να με πιάσουν «κότσο»....... Εμένα τώρα;;;...... Βρε ξέρεις ποιος είμαι εγώ;;;... Πουλιά πιάνω στον αέρα.... »

Τα έχετε ακούσει αυτά, φαντάζομαι;

Η φιλοδοξία τον διαφημιζομένων είναι να εκπαιδευτεί ο καταναλωτής στην ιδέα της αγοράς προϊόντων, χωρίς πολύ σκέψη και δίχως την διαμεσολάβηση του ασφαλιστικού - ΣΥΜΒΟΥΛΟ. Τι σημασία έχει να γνωρίζεις τις εξαιρέσεις στην κάλυψη φυσικών φαινομένων, τις αναμονές, τη συμμετοχή, όταν μπορείς να αγοράσεις συμβόλαιο με ένα κλικ;

Ασφάλισε το αυτοκίνητο σου, πάρε και μια ΦΘΗΝΗ ασφάλεια υγείας, ηλεκτρικών ειδών ή περιουσίας με γνώμονα μόνο στο κόστος και όχι στην ΑΞΙΑ της ασφάλειας και τις «λεπτομέρειες», αυτές δυστυχώς για τον καταναλωτή, θα της μάθει στην αποζημίωση....

Αγαπητή μου, ο ασφαλιστής, αμείβεται με προμήθεια από την ασφαλιστική εταιρεία, όχι από εσάς, και είναι δίπλα σας για να υπερασπίζεται τα δικά σας συμφέροντα, να σας θυμίζει τη χρειάζεστε και πότε το χιάζεστε, θα σας συναντήσει - απαντήσει όσες φορές τον καλέσετε, χωρίς να σας χρεώσει, ακόμα και εάν τελικά δεν αγοράσετε.

Είμαι ευγνώμων για τα «μαθήματα ζωής» που έλαβα έως τώρα και όσα ενδεχομένως θα ζήσω τα αναμένω με αισιοδοξία και δύναμη.

ΕΥΘΥΝΗ ΚΑΙ ΧΡΕΟΣ μου ως Ασφαλιστικός Σύμβουλος είναι να ΕΝΗΜΕΡΩΝΩ για να ΓΝΩΡΙΖΕΙ ο κάθε άνθρωπος ότι μπορεί με ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ να αντιμετωπίζει τις δυσκολίες.

ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΤΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΤΟΥ!

Ίσως κάποιο να είναι τυχεροί ή να έχουν το χάρισμα να προβλέπουν και να γνωρίζουν ότι ποτέ στη ζωή τους δεν θα έχουν δυσκολίες.

ΤΟ ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΛΟΨΥΧΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!

Αν ώμος, το μαγικό «ΤΖΙΝΙ» προέβλεψε λάθος;;;;

Δίστιχός, είναι πολλά τα τηλεφωνήματα που μετά από ένα απρόσμενο γεγονός μου λένε: αχ γιατί δεν σε άκουσα;;;... τώρα τι κάνω;;;...

Για αυτό ΝΑΙ, ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΖΩ να παίρνω τηλέφωνα, να στέλνω μηνύματα, να ΕΝΗΜΕΡΩΝΩ, γιατί για μένα προσωπικά, το μόνο που είναι βέβαιο στη ζωή είναι ότι μετά την νύχτα ακολουθεί η μέρα, με ή χωρίς ήλιο,πάντως με φως.

Η ζωή δεν εξαρτάται από την τύχη, αλλά από τις επιλογές μας!

Ευχαριστώ που το διαβάσατε.

Ευχές για καλή ανάσταση με υγεία και αξιοπρέπεια.

Τσέτσκα Βασίλεβα

Ασφαλιστικός Σύμβουλος